24 aprīlis 2010

Modcloth

Man ļoti patīk šis interneta veikals! Bet es esmu no tām fanēm, kas klusiņām skatās, bet neko nepērk. Vismaz pagaidām. Nevaru izvēlēties! :)
Bet dažas paziņas jau ir iegādājušies sev visādus nieciņus, piegāde ir, viss notiek, vienīgais, tā piegāde maksā diezgan dārgi- sākot ar $25.

Šeit var nopirkt:

Kleitas














 Topus un vestes














Svārkus














Virsdrēbes














Kurpes



















Somas














Dažādus aksesuārus




















Bižutēriju














Zeķbikses un zeķes














Grāmatas














"Ādiņas" laptopam un iPhone

 













Mājas preces














Un visbeidzot- vintāžas drēbes un aksesuārus. 



















Vienīgi es tā arī nevarēju saprast kāpēc viņiem ir šī sadaļa, ja pilnīgi viss, kas tajā ir, ir izpārdots.



4 komentāri:

  1. Jā, es arī labprāt "ar acīm" baudu, bet līdz pasūtīšanai nekad vēl neesmu tikusi. Tā ir kā tāda mākslas galerija, kur patīkami pakavēt laiku. :)

    AtbildētDzēst
  2. es laikam sev pasūtīšu kaut-ko, kad braukšu uz UK un varēšu tur no draudzenes paņemt. tikai kā lai izvēlās? :))

    AtbildētDzēst
  3. Eh, es noteikti pamēģinātu iegādāties kādus apavus un noteikti arī kādu kaklarotu, piemēram, šo jau ilgāku laiku pētu -

    http://www.modcloth.com/store/ModCloth/Womens/Accessories/Necklaces/River+Rapids+Necklace

    Varētu izskatīties labi ar ādas jaku vai kreklu ar dziļāku izgriezumu.

    AtbildētDzēst
  4. o jāaaaa, es uz šo arī baigi ilgi skatījos
    tā vispār varētu būt diezgan universāla neskatoties uz eksotisko izskatu :)

    AtbildētDzēst