18 aprīlis 2010

Sestdiena

Tirdziņš Kalnciema ielā
Vincenta Krēms brulē. 2 Ls. Almost better than sex.












Atceraties Amelie? Jā, viss ir kā vajag.
Starp šprotēm un karameles kārtiņu notiek burvība.
Roberto Meloni, piedodiet, bet mani interesēja tikai Vincents. 
Khm... varbūt uztaisīt sev rozā A4 lapu ar uzrakstu "The person of stiliste.lv"? :D

Kalnciema kvartālā tagad tirgo superīgus ričukus. Mazlietotu un restaurētu var dabūt par 70 Ls.






Andele mandele































Es sev nopirku foršas sandales. Par 5 Ls. Jaunas. Wow.

Istaba













Istaba mīl veģetāriešus!

Pašā vakarā vēl bija Depo. Un tur arī bija labi.

2 komentāri:

  1. Es Tev ticu par better than sex... Atskaitīšos, toklīdz pagaršošu :)

    Akita

    AtbildētDzēst
  2. viens no pavāriem mani jau pazīst sejā. kad es tikko nogaršoju, viņš man teica: "saki mmmmmmmm" :D

    nākamā iespēja būs Berga bazārā sestdien. ja krēmu brulē dos.

    AtbildētDzēst