30 maijs 2010

Par kurpēm

Nu ko, sen neesmu rakstījusi. Dalījusies ar kaut-ko interesantu arī.
Kurpju fetišistiem tiek veltīts mans šīsdienas ieraksts!

Beatrix Ong
Dievīgas kurpes, it īpaši tās ar ādas origami.

















Un šīs ir sapņu kurpes!






















Šonedēļ, kad tik stipri lija, es iedomājos sevi bez mašīnas un nereāli dārgās kurpēs lietū.(pirmo gan iztēloties ir daudz vienkāršāk). Bet ko lai dara, lai paglābtu šo tik sirdij mīļo investīciju?
Man tā ir jaunības trauma- vienreiz devos uz pirmo randiņu ar savu ļoti stipru simpātiju objektu. Toreiz man bija tikai viens kurpju pāris (nevaru gan tagad iedomāties, bet ik pa laikam piespiežu sevi to tā iedomāties, lai dzīves uzreiz kļūst skaistāka). Šis vienīgais kurpju pāris tika ekspluatēts, attiecīgi, pārāk bieži, tas ir visu laiku. Un zolēs bija caurumi! Nu.. tādi, ka kad sāka līt, kājas man bija gandrīz līdz potītēm ūdenī.
Bet lūk, ir cilvēki, kas rūpējas par studentēm bez naudas un tām, kam tā nauda ir un kam kurpes maksā daudz.

4 komentāri:

  1. Tas kurpju "lietus mētelis" ir laba ideja, biju par šādu iespēju reiz lasījusi kādā ārzemju modes blogā. Protams, mums droši vien iespēja iegādāties ko tādu ir tikai izmantojot internetu. Nav informācijas - kur šādus var iegādāties?

    AtbildētDzēst
  2. šādi var redzēt?
    http://shop.ebay.co.uk/i.html?LH_AvailTo=3&_nkw=shuella&_arm=1&_armm=63&_ruu=http://shop.ebay.co.uk/i.html%3F_nkw%3Dshuella%26_arr%3D1&_rdc=1

    AtbildētDzēst
  3. nu un kā jau ar visām dievīgām kurpēm, cenas ir grūti sagremojamas :)

    AtbildētDzēst