02 janvāris 2011

Iepirkšanās internetā, 5

Es pat pārbaudīu vai vēl neesmu rakstījusi par Topshop.com veikalu. Nē, neesmu. Bet jocīgi gan- šis ir viens no veikaliem, ar kuriem vajadzētu sākt :)
Topshop, gan internetā, gan "dzīvajā" ir visu meiteņu un puišu draugs. Un izpārdošanas tajā ir pa īstam, ar ļoti labām atlaidēm.




Šai laimei es varētu vispār nenoticēt. Bet nē, brīnums nenotiks- man ir 10.izmērs, kurš, protams, ir izpirkts:



7 komentāri:

  1. Oho! Tik tiešām grūti noticēt. Kā ar kvalitāti?

    AtbildētDzēst
  2. kvalitāte ir abslolūti atbilstoša cenām, es tā teiktu
    lētais gals, protams, ir mazāk kvalitatīvs, bet vilties man personīgi vēl nav sanācis :)

    AtbildētDzēst
  3. Iepriekš jūs publicējāt rakstu par modcloth.com. Cik maksā piegāde uz Latviju? :)

    AtbildētDzēst
  4. moi_annie:
    dārgi! precīzi neviens nevarēs pateikt, jo ir atkarīgs no pirkumu liela un skaita. bet ir dārgi

    un norādīt zemāku vērtību, lai šeit sanāk maksāt mazāku nodokli, viņi arī nav ar mieru- es viņiem rakstīju

    AtbildētDzēst
  5. es vispaar iegriezhos gandriiz un vieniigi tikai topshop + topman.... ar jaunaa gada veeleeshanos nepirkt neko sha vai taa topshop mani pievilinaaja un naacas iekrist uz sale... nekad nekas nav shkjitis sliktas kvalitaates, nekad.....

    AtbildētDzēst
  6. Izpārdošanas viņiem parasti ir tādas, ka nevar nepirkt! :)

    AtbildētDzēst
  7. Labdien, visiem interesentiem iegādāties preces interneta veikalos par zemākām cenām. Latvijā darbu ir sācis portāls www.iAtlaides.com Šis portāls ir unikāls un Latvijā kaut kas jauns. Portāla mērķis ir piedāvāt interneta veikala pircējiem preces iegādāties vēl lētāk nekā tas bija iespējams līdz šim. Viss ir ļoti vienkārši. Apmeklējiet lapu ''Kā tas strādā?'' Lai sāktu iepirkties lētāk. Mūsu lapa ir ieguvusi plašu atsaucību no pircējiem. Un jau ir izmaksātas pirmās saņemtās naudas atgriešanas par pirkumiem internetā. Ja rodas jautājumi droši raksti - iAtlaides un sazināties ar mums forma

    AtbildētDzēst