26 janvāris 2010

Drēbes, kurās var "investēt" vairāk naudas

Es te lasu to ilgi gaidīto The little black book of style. Un lasu es tik lēni tāpēc, ka izbaudu- tā ir tik interesanta un asprātīga! Dažreiz smejos, it kā lasu komēdiju :)

Bet nu tuvāk skeletam skapī... vai, nē, skapja skeletam. Tas ir, drēbēm, uz kuru pamata varam būvēt savu garderobi :) (punktu nosaukumi no grāmatas, komentāri mani)

Mazā melnā kleita
Bla-bla-bla, simts tūkstoš reizes ir atkārtots par to cik tā ir neaizstājama. Jūs jau visu zināt paši.

Balts krekls
Ar džinsiem- Jackie O. Ar melnām biksēm- Uma Turman no Pulp Fiction.

Kašmira kardigāns vai bītlene.
Nu nezinu... es izdalītu šo divos punktos. Jo gan kardigānu var vilkt 100 un 1 variantā, gan bītlene ir kaut-kas tāds, bez kā nevaru iedomāties savu skapi.

Klasisks rudens mētelis.
Man personīgi vislabāk patīk ar lielām saulesbrillēm un augstpapēžu kurpēm. Bet variantu, atkal, ir ļoti daudz!

Džinsi.
No comments :) And no picture! :)

Klasisks "vīriešu" rokas pulkstenis.
Te man gan sanāca pārsteigums. Tas nav kaut-kas, ko mēs paņēmām no vīriešu garderobes! Tas ir kaut-kas, ko viņi paņēma no mums! Līdz I Pasaules karam vīrieši nēsāja tikai kabatas pulksteni ar ķēdīti un uzskatīja, ka rokas pulkstenis izskatās pārāk sievišķīgi. Un tas viņiem prasīja gadsimtus (hihi), lai saprastu cik tas īstenībā ir ērti. Tā kā atņem savam draugam pulksteni un velc...kaut vai ar to pašu baltu kreklu.

Briljanti.
Šajā grāmatas sadaļā man visvairāk patika teikums, ko netulkošu: Fake is fine
:)

Balerīnas kurpes.
Yeah, baby! Nina Garcia raksta, ka ir gadījumi, kuros bez šīm kurpēm nevar. 1) Lidosta; 2) izpārdošana; 3) uz smiltīm; 4) pie stūres. Es savukārt par balerīnas kurpēm jau rakstīju.

Klasiskās kurpes uz papēža.
Nē, tie nav stiletto ar sarkanu zoli. Jo uz stiletto nevar paļauties jebkurā situācijā. Ir jābūt kurpēm, kas netraucēs pievērst uzmanību pārējām tava izskata detaļām. Un jā, kas derēs gandrīz pie jebkura apģērba.
Lieliska soma.
Te nav kompromisu. Tai ir jābūt dārgai. Es uzskatu, ka tai ir jābūt divreiz dārgākai, nekā pirmais cipars, ko esi iedomājusies. Jo tad tu šo somu arī nēsā ar apziņu, ka tā ir dārga un skaista.








2 komentāri: