07 maijs 2010

FIP jaunais grizums- Domina shopping

Uz vakardienas modes skatēm netiku, tāpēc noteikti gribēju aiziet paskatīties ko tad vietējie dizaineri piedāvā iegādāties. Man personīgi ļoti patika ideja, ka var aiziet un vienuviet novērtēt tik daudzas kolekcijas! Un kur jūs bijāt? Koridori tukši!

Te jums būs nelielam ieskatam.
Izsmalcināta trikotāža, ļoti smuki vasaras mētelīši, sievišķīgas kleitas.


























Pati dizainere bija ļoti sarūgtināta ar apmeklētāju skaitu un teica, ka šī bija laba pieredze, kas lika saprast, ka tirdzniecības centru formāts nav priekš viņas.


Es gribētu, lai krekli ar tādiem attēliem man piestāvētu! :)





















 Salons Inka stils
"Kur jūs var atrast internetā? Salons Liepājā? Bet internetā taču arī ir kaut-kur? Nē... nu labi". Man jau likās, ka internetā tagad viss un visi. 
Bet drēbes ļoti smukas. Būšu Liepājā, aiziešu ciemos :)






















Inese Lapsiņa
Esmu no tiem (vai tam), kas saka, ka nekad mūžā nevilks kažokādu. Bet taisot fotogrāfijas, nācās to visu taustīt un tas bija kaut-kas tik mīksts un pūkains, mmm :)



















Buduart (Liene Mūrniece)
Ar šo modes dizaineri runājām par mūsu pircējiem, kuri apģērbus un aksesuārus bieži vērtē kā audumu metrus, no kuriem ir sašūts kaut-kas. Un nesaprot, ka tas viss ir roku darbs, māksla.  
Par to pašu runājām arī ar anni- viņa tur bija speciāli pakaļ noskaitītajai žaketei (gan jau palielīsies vēl).














Dominā šodien bija bezgaiss un diezgan karsti. Shushu kokvilnas drēbēs noteikti šīs sajūtas pazustu :)
Pēc pēdējās rudens/ziemas kolekcijas, es vairs nevaru būt pret Narciss rādīto objektīva. Man ļoti patīk un viss!






















Un tas bija tikai viens gaitenis!
Rīt būs Anna Led, Anita Altmane, Salt un citi!

10 comments:

  1. biju šodien ievērtēt, man patika. bet tukšums bija tiešām lielveikalam neraksturīgs. varbūt brīvdienas cilvēki sarosīsies. bet varbūt tam, kas radīts butiikam, tur arī jāpaliek :)

    AtbildētDzēst
  2. gan jau sestdien-svētdien būs vairāk cilvēku :)
    nu jā, no vienas puses, kā jau rakstīju par Koshakova- daudzi saprata, ka nav viņu vieta un publika. no otras puses- tie, kas uz dizaineru butikiem neiet, domā, ka, piemēram, Altmanes žakete varētu maksāt 200-300 Ls. Kā lai viņi uzzina, ka ir tikai 85? manuprāt mūsu dizaineri ieguvumu redzēs nevis uzreiz pašā Dominā, bet vēlāk, kad pie viņiem nāks tie, kas nekad nenāca :)

    AtbildētDzēst
  3. tieši šis koridors man šķita vājākais. Pa vidu starp visai šaubīgas kvalitātes darinājumiem nolikts Narciss, piemēram. Domāju, ka cilvēki maz, jo Bet labi, ka bijasaprot, ka tas 'nav priekš viņiem' kaut cenās (daļai tā nemaz ar nava).

    Vēl sapņos redzu to Anna Led jaciņu !

    AtbildētDzēst
  4. šaubos, ka šajā koridorā tieši šo stendu izvietošana bija nejauša. Narcisu tur gan izvietoja man nesaprotamu iemeslu dēļ!

    AtbildētDzēst
  5. Вика, я начитавшись у тебя, тоже сегодня сходила... Получилось, что была в Домине 2 раза обы раза было совершенно пусто :( Половина стендов уже опустела, а в остальных все сидели так неприкаянно и одиноко, что не хотелось подходить, чтобы этой тоской не заразиться случайно... Я посмотрела любимую Янсоне - дешево, но мало вещей. Ну а после нее мне кажется, что у остальных качество не дотягивает.

    AtbildētDzēst
  6. жалко, что так! на самом деле жалко.
    мне очень понравилось качество у Indriksone, Altmane, Anna Led, Salt (но к ним я неравнодуша- Indra Salceviča- моя преподавательница). мне вообще многое понравилось.
    но что-то в организации было не так... люди должны были узнать об этом больше

    AtbildētDzēst
  7. Kamooon, meitenes!!! Jūs sūdzaties par apmeklējumu - bet cilvēki tak strādā!!! Un vispār arī kaut ko citu var būt saplānojuši. Par maz tas viss notiek un viss - tas mans subjektīvais viedoklis :)

    AtbildētDzēst
  8. nu un kas, kas strādā? es arī esmu ofisa cilvēks, bet kaut-kā tomēr sanāca aiziet :)
    tas tak bija līdz plkst.21 katru dienu

    kādā ziņā par maz? :)

    AtbildētDzēst
  9. cik sapratu komentāriem - jau puse izpirkta. tad kur ir problēma? pati šo biju ievertējusi jau sen, bet mazliet apjuku no mantu parpilnības un milzīgas izvēles!

    AtbildētDzēst
  10. nē, tur ir tā problēma, ka nebija kam pirkt. un nepirka gandrīz neko

    AtbildētDzēst