08 maijs 2010

FIP jaunais grizums- Domina shopping- turpinājums

Cik daudz garšīga es sev biju atstājusi šodienai!

Visas bildes ir ŠEIT

Anita Altmane
Vēl ir svaigas atmiņas no RFW skates, tāpēc šīs drēbes redzēt bija ļoti patīkami







































Anna Led


Šī apkaklīte ir mana! :))


















Žanete Auziņa



















Šeila un Bode
Šo kleitu negribējās likt atpakaļ uz pakaramā :)



















Cinnamon design
Pirms dažiem mēnešiem nopirku sev šīs dizaineres cepuri ar puķi un cimdus bez pirkstiem. Nēsāt tos ir ārkārtīgi patīkami un cilvēki prasa kur tādu cepuri un cimdus var dabūt :)



















Šajās drēbēs es iemīlējos un gribēju palikt dzīvot Alises Indriksone stendā!
Pārdevēja teica, ka dizaineres darbiem Latvijā nav tik liels pieprasīums, tāpēc šī ir pēdējā kolekcija, ko tirgos šeit. Žēl gan! 




















Man bija paveicies, ka pārdevēja bija kaut-kur izgājusi. Savādāk es šķirtos vēl no 90 Ls.




































Kosmoss








































Cik viņiem ir ārkārtīgi interesanta mājas lapa! Brīnos kāpēc neesmu dzirdējusi par viņiem agrāk.
Šī ir jaciņa :)


















Nu un visbeidzot- Paviljons!


Atkal Anita Altmane
Carousell

 Qooqoo


 Liene Dejus
 Zane Poriete









Vieni vienīgi pārdzīvojumi man par šo pasākumu! Gribās atgriezties un nopirkt Indriksones kleitu vai svārkus un kaut0ko no Paviljona! Khm... 

2 komentāri:

  1. Patika Žanete Auziņa, Alise Indriksone, kaut kas no Paviljona. Nepatika visu stendu izvietojums, bija jāskrien uz riņķi krosiņu, lai nebūtu sajūtas, ka esmu kādu stendu palaidusi garām.

    Un par kleitu - droši vien tā baltā ar volānu? To es ilgi grozīju rokās, fantastiska.

    AtbildētDzēst
  2. o jā, tā baltā baigi iekrita sirdī! un vēl dažas tieši no Indriksones kolekcijas

    AtbildētDzēst