14 jūnijs 2010

Modeles arī ir cilvēki

Šo pamanīju jau iepriekšējās Riga Fashion Week laikā. Toreiz mierināju sevi, ka modeles nav vainīgas un viņām lika tā darīt. Taču nebiju pārliecināta par šovu nobeigumiem- manuprāt tas ir kaut-kas pašu modeļu izdomāts, viņuprāt ārkārtīgi interesants un foršs.


PeronsLV šovu laikā tas man krīta uz nerviem un tagad mani nomoka divi jautājumi:
- ja tas ir dizaineru/organizatoru/scenogrāfu ideja, vai tad tiešām nevar izdomāt kaut-ko citu?
- un, ja šis tomēr ir pašu modeļu knifs, vai viņām tiešām tas ir jādara?


Tiešām??

Un arī ārpus skatēm??

Tad vēl mani uztrauc šīs meitenes liktenis. Speciāli vēlreiz izskatīju pēdējās RFW bildes un meklēju viņu- man 1.jūnijā likās, ka viņa ir palikusi vēl tievāka. Nē, martā viņa bija tik pat tieva. Un kur tad visi solījumi, ka uz podija nelaidīs slimīgi tievas modeles, ka liks viņām sekot līdzi savam uzturam? Nē, bet tas tik tiešām var beigties slikti:

Nu un te vēl viens pierādījums, ka Photoshop un make-up ir spēks un mums, parastiem cilvēkiem, tas ir jāatceras katru reizi, kad mums šķiet, ka neesam tik skaisti, kā slavenie modeļi.

Es nezinu kāpēc dažām no viņām ir uzzīmētas saules brilles, varbūt viņām bija blats ar to cilvēku, kas šīs bildes no Louis Vuitton atlases nopublicēja internetā.
Ir divas labās ziņas: mēs varam vairs nesaspringt; modeles arī bez makijāžas izskatās labi.

(pamanījāt Gintu?)  :)


bildes: Aiga Rēdmane (no anii.lv), Kaspars Garda, intelligent.lv

7 komentāri:

  1. Haaaah, tā smējos par pirmās modeles foto izlasi (varbūt tur viņu starpā ir kaut kas līdzīgs derībām!? uztaisi 10 skatēs tādu sejas izteiksmi un vinnē 300ls). Ļoti uzjautrinošs raksts -tiešām esi bijusi ļoti vērīga. (Biju manījusi pāris skatēs, bet nezināju, ka ir tik daudzās!)

    AtbildētDzēst
  2. man jau tik traki tie žesti nešķiet. protams, ja modeles to darītu katrā iznācienā, būtu kaitinoši, bet uz visu iznācienu skaita, skates ilguma, tie piešķir kādu dzīvīgumu (ja neatkārtojās). turklāt Porietes tērpiem, manuprāt, tas piestāvēja.

    AtbildētDzēst
  3. fl, jā, jā, man arī bija sajūta, ka tas ir pašu modeļu izdomāta akcija. fui :)

    Dita, es jau vispār dusmīgu rakstu rakstīju! Bet viņa smejas :)))

    Anonīms, Porietes tērpiem, varbūt, arī piestāvēja. Bet ar vienu skati gada laikā pietiek, man tā šķiet

    AtbildētDzēst
  4. Man, personīgi ļoti krita uz nerviem un novērsa skatu no tērpiem... LV modeles aizmirst, ka patiesībā ir tikai "pakaramie".. :( Ļoti labi var redzēt kā strādā tās LV modeles, kuras ilgāku laiku strādājušas ārpus LV- iejūtas tēlā, tērpā, bet neatļaujās kaut ko lieku! Nu pamēģini atļauties ko tādu kāda Diora skatē un krusts karjerai uzlikts! Te jau tikai LV- te jau var atļauties ko grib :(

    AtbildētDzēst
  5. Jēziņ, tā tievule nebija tā pati, kas vakar Natālijas Jansones skatē, es pat neredzēju viņas tērpu, tikai kaulus.

    AtbildētDzēst
  6. Une, man gan šoreiz likās, ka viņa ir nedaudz pieņēmusies svarā :))

    AtbildētDzēst