17 februāris 2011

Kinematogrāfija

Tiem, kas uztraucās kur esmu pazudusi- turpiniet uztraukties! Man ir lielākā krīze šī 1,5 gada laikā- es nezinu kam, kāpēc un vai ir vērts. 

Bet es turpinu mācīties, pilnveidoties, apgūt. Šoreiz par lielāko ieguvumu kāds vispār tajā visā var būt- par pieredzi.

Arī es tagad zinu kā tas ir- taisīt makijāžu vairāk par stundu, tā divas dienas, otrajā cenšoties maksimāli atkārtot to, kas bija uztaisīts vakar, lai rezultāts parādītos uz ekrāna uz dažām sekundēm. Bet man šīs sekundes sagādā tādu prieku, ka lūuuudzu, režisor, aicini mani vēl! :)

6 komentāri:

  1. твоя работа?
    @anja_belasova

    AtbildētDzēst
  2. Клёво! Ролик это вообще супер )) И сколько раз перекрашивала?

    AtbildētDzēst
  3. два раза макияж делала- для сцены в офисе и на следующий день повторяла такой же для одного крупного плана в бассейне перед прыжком :)

    AtbildētDzēst
  4. tas ir kkas superiigi..ka sanaak dariit to, kas patiik..un cilveeki apkaart to noveertee ...;)

    AtbildētDzēst
  5. peek-a-boo tieši tā :) tikai ar vienu no šiem nosacījumiem būtu par maz :)

    AtbildētDzēst