26 februāris 2011

Kylie Minogue Rīgā

Visi, kas bijuši uz vakardienas koncertu, saka, ka šovs bija fantastisks. Un parasti ir tā- vai nu šovs, vai nu laba balss un tīra skaņa. Kailijai ar viņas nepārspējamo komandu sanāca apvienot abus.

Recenziju es, protams, nerakstīšu, man ir citas intereses. Uz koncertu gāju arī tamdēļ, lai ieraudzītu tik labi izreklamētus kostīmus, ko šai dziedātājas tūrei šuva Dolce & Gabbana. Man šis pāris nekad nav asociējies ar fantastisko smalkumu vai eleganci, kaut gan ir redzētas dažas kleitas vai kurpes, par kurām varētu arī nogalināt*. Jebkurā gadījumā gaidīju daudz, bet biju nepatīkami pārsteigta. 

Man patikai precīzi viens kostīms- ar korsetu un melniem spalvu svārkiem. 
Viss pārējais izskatījās tā, it kā to šuva speciāli koncertiem Maskavā, kurā bezgaumība ir topā, un tad izdomāja, ka ja mēs esam blakus, tad mūsu publikai arī derēs. Variet novērtēt arī paši:


Kāpēc bija vajadzīgi Domeniko un Stefano, lai Kailija iznāktu uz skatuves džinsu šortos, baltajā topiņā un šajā apmetnī? Uz šo jautājumu es atbildi nesaņemšu nekad...

Jāatzīst, taisnīguma labad, ka šis bija pats krāšņākais koncerts ko jebkad esmu redzējusi un nekāds pārsteigums ar kostīmiem nevarēja sabojāt šo iespaidu, ka 2 stundas tika nodzīvotas pasakā, ko speciāli it kā tev radīja visi šie talantīgie cilvēki.

Par bildēm paldies Nikitam Sujetinam (kurš stāvēja tik tuvu skatuvei, ka varēja uztaisīt, piemēram, otro bildi no augšas) un bloga Tips for Trips autoram.

*mušu, piemēram. Piedodiet mani, visas pasaules mušas!

8 komentāri:

  1. Šķiet, ka Jūs vienkārši neesat īsti pazīstama ar Kailijas stilu. Kā šos tērpus var nosaukt par bezgaumīgiem? Visi tērpi - arī pēdējais (!) bija ne jau vienkārši tāpat - tur bija jāskatās kopējā cēliena konceptā. Atvainojiet, bet pati sevi apkaunojat ar šo rakstu.

    AtbildētDzēst
  2. muļķības, autore pauž savu viedokli, un viņai ir visas tiesības to paust kā pati vēlas.

    AtbildētDzēst
  3. monmel, paldies!

    Anonīms (kāpēc šādus komentārus vienmēr raksta anonīmi? :) ), dzīļu analīzi veikusi neesmu, bet nebūt pazīstamai ar Kailijas stilu ir grūti- pat ja neesi pielūdzējs, tāpat viņu visur redzi.
    Es pamanīju, ka katrs tērps bija saistīts ar skatuvē notiekošo, bet risinājumi varētu būt smalkāki

    nuacco, merci :)

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti labi, ka autorei ir savs viedoklis, taču tas arī jāmāk pamatot. :) Nav liela māksla pateikt ''ak, cik bezgaumīgi'', ielikt dažas bildes un vēlreiz par to nošausmināties.

    AtbildētDzēst
  5. Dārgo Anonīm!
    Manuprāt, tas ir tik acīmredzami, ka neuzskatīju par nepieciešamo veikt dzīļu analīzi. Bet nākamreiz noteikti ņemšu vērā jūsu vēlmes! :)

    AtbildētDzēst
  6. Anonīm, manuprāt, pamatotu viedokli pauž par matemātiskajām teorēmām, nevis par stila jautājumiem, kas katram ir subjektīvi

    AtbildētDzēst
  7. Es arī biju izbrīnīta par tērpiem. Man arī galvenais koncērta apmeklējuma iemesls bija redzēt Dolce & Gabbana dizaineru darbus, bet vismaz izbaudīju labu šovu. :)

    AtbildētDzēst